Příspěvek na bydlení - podvědomí české společnosti o výši platů v AČR

195 replies [Poslední]
christo
Offline
Členem od: 24.06.2010
myslím si to také

Také jsem to psal ve smyslu všeobecné české malosti která je s tím to národem spojená od počátku věků. Češi byly vždy národ bez vlastní hrdosti. Koukni na Poláky, Slováky a tak. Tady Pepíci nadávaj na vše u půlitru a pak držej hubu .
 
Výstižné :
Proud už sílí, peřej se blíží.Nechci snít, i když oči se mi klíží.Všechno chci vidět tak jasně, jako by byl den.A když se otočím, jsem úplně v šoku.Z vlastní hlavy plný vzteku a lacinýho moku.Vizionářem a sám sobě lhářem jsem utopil svůj sen.Smutný pohled do davu na břehu.Naše čest se v bizardním příběhuzoufale zmítá.Šašci se ve vilách opíjí mocí.A já se ptám, jestli po týhle nocimůže ještě svítat?Růže do uší, hluší lidé netuší,že dávno hmota zvítězila nad duší.Příští stanice je peklo, i když slíbený byl ráj.Prachy jsou pravda, obsah je formaa drzá lež je propříště norma.Do mozku vrtá skutečnost krutá, že padl stín na můj kraj.Zavři oči a poslouchej. Na chvíli tu budu s tebou.Peníze, peníze hýbou světem.Přidej se a pak kulometemsmíš určovat právo.Musíš si vybrat tu správnou stranu.Souhlasit a jít, nebo dostaneš ránu.Nechtěj myslet hlavou.Můžeme si dopřát výdobytky dobya do půllitru syčíme slova plná zloby.Jedovatý plivanec se stává důkazem.Ten tohle má a ten má ještě víc!"A já to chci taky!", se řve z plných plic.Co nás čeká? Kam nás donese řeka?Kam kráčí naše zem?
 
V zajetí předsudků, láska uvadá.Hledáme rozdílné, namísto sjednocení.Vlastní tíha zas na nás dopadá.Je tolik smutných očí v té naší zemi.
Hledajíc protivníka, stavíme barikády.Viníme ostatní, sami tak čistí.Co všechno dáme, za naše kamarády?Kteří to vlastně jsou? Nejsme si jistí.
Je všechno v pořádku v tom našem okolí.Pod teplou peřinou dobře se chrní.Co bolí druhé, nás přece nebolí.Tak zbylo z růží už jenom trní.

slinti
Offline
Členem od: 07.07.2010
zajimavy pohled....

tak tohle je zakladni mystifikace. V pripade ohrozeni statu se na nas vsechny(civily nevyjimaje) vztahuje branna povinnost. Tj vsichni narukujem. Vojak je tady od toho, ze bude branit zajmy CR, v dobe miru mu hrozi minimalni nebezpeci. Uz jen proto,ze uz to neni jak za komunistu, kdy byla poradna armada,ale uz sme pokrocili dal a nedej buh,aby se nekomu neco stalo, byla z toho mimoradka a me jako veliciho vyhodili do civilu, co bych pak delal??
Nedelate nic jineho, nez ze branite zajmy CR a to je panecku tezka obed- jet nekam na misi, nejlip do kosova, kde vam hrozi tak maximalne upal a zpat se vratite s hezkymi premiemi. Ty penize si zaslouzite, jsou vase, ja vam je nezavidim,ale nalejme si cisteho vina-neni na mise tlacenice?
mate zpoustu vyhod,pocinaje pevnou pracovni dobou(v sedm do prace ve 4 z prace a to se tyka 99 % gum), po telocvik v praci a prispevek na dovolenou.To ze nemuzete volit a podnikat mate kompenzovano nad pomery(mnohem lip nez PCR, hasici, lekari)
Ruku na srdce kdo z vas vypada jak vojak? vetsina z vas je bud vyzranych nebo podvyziveny a pokud ste se nevesli ani do jedne skupiny,tak mate prohuleny plice a neubehnete ani 3km za 12 min.
Chci ric, zazil jsem armadu, zazil jsem ty lidi, nekteri byli vojakem telem i dusi-ale tech je jak safranu. Zbytek je but pro prachy nebo pro zvyseni ega.Musim se priznat, ja jim nebyl
Uvedomte si, jakou sluzbu poskytujete, chcete tvrdit, ze je ta sluzba v dobe miru cenejsi nez sluzba policie,hasicu, zachranaru nebo justice? V pripade justice bych aj rekl, ze je to kurevsky draha sluzba mezi nama ;)
Je mi lito tech z vas, ktery maji hypoteku a splaci pujcku(at uz nacokoliv) a vypadek pocituji jako mozne nebezpeci. Plati ovsem, ze kazdy sme zodpovedny za sve ciny, za sve zavazky a jen my sami jsme odpovedni za sve cinny.
Mimochodem- pokud si dobre pamatuju,tak hlavne dojizdejici vojaci maji pravo na ubytovnu za 3k mesicne. Luxus zadny,ale de to na prespani.
MimochodemII- je od vas hezke ,ze se snazite byt kazdy den se svou rodinou a ucastnit se vychovy svych deti,ale odnepameti platilo, ze vojak doma moc nepobyva
Mimochodem III-proc by meli dva vojaci z povolani, kteri sou manzele, ziji na stejne adrese, maji moznost ubytovani na vojenske ubytovne, pobirat dva pridavky na bydleni?
mimochodem IV-proc je tak maly zajem o vojenske byty?neni to tim, ze je lepsi mit pridavek na bydleni?
zamyslete se nad tim
slinti
ps:pevne doufam,ze tento clanek bude otisten

tetris362
Offline
Členem od: 09.07.2010
pro slinti

v 7 do práce? ve 4 domů? Marně uvažuju, kdy se mi tohle podařilo za těch 6 let u Army...Milej zlatej ve 4 do práce a domů...to nezáleží na mě...po splnění dílčích úkolů a pak můžeš jít domů to není jak v továrně..ráno v 6 na bráně a ve 2 odpolko znova. Mě jako vojandu řeknu ti pravdu už mě unavuje poslouchat a číst, jak vy civilové nás urážíte a závidíte nám příspěvek na bydlení...co třeba takoví bankovní úředníci zkoumal jsi kolik mají za rok odměn? nebo kolik berou měsíčně? jaký mají výhody? Z toho by ti bylo teprve špatně..Kancelářské krysy v teple a pantoflíčkách berou víc než já v kanadách a zasraných maskáčích se tam někde válím po poi. A co se týče Kosova, Afganistánu je to pravda že ti kluci tam jezdí ale uvažovak si taky, že se nemusí vrátit, nebo že se vrátí ale nebudou mít ruce, nohy, zkurvený zdraví, co? Závidíš nám ty penze? Pojď k nám...Protože takoví jako ty tady právě potřebujeme, takoví co nám závidějí 12 000 Kč na výplatu bez příspěvku. 

slinti
Offline
Členem od: 07.07.2010
uprimna reakce

holka mila zlata, ja byl 6 let v army a sem rad,ze sem vypad. Pridavek na bydleni nikomu nezavidim,stejne tak nezavidim, ze musis ve 4 vztavat, abys byla v 7 na buzerplace. Co se tyce tech ukolu, to me trochu rozesmalo, protoze jednak si nepamatuju,zebych mel nekdy tolik ukolu,ze bych musel zustat v kanclu dyl a jednak, ze pokud mas praci prescas,tak ti to musi vyjit rozkazem a pak se ti to zapocitava do 150 hodin ze jo. To nemluvim o praxi na mnoha utvarech, kde se na 150 nehraje a proste co odmakas vic, to si vezmen na NV.
Hlavni rozdil mezi tebou a bankovnim urednikem je ten, ze on si na svuj plat musi vydelat. Ikdyz ti darmozrouti berou nehorazne prachy, je podstatne, ze banky sou furt v plusu. Jinymi slovy jeho prijem koresponduje s prijmem banky. Analogicky-tvuj prijem ma korespondovat s prijmem ACR,ktera je ziva z mych(nikoliv z tvych virtualnich) dani
Posledni velka mylka ohledne misi- ja, kdyz jedu rano do prace, postupuju vetsi nebezpeci, ze se domu nevratim, nez kluk, co jede na balkna. Afganistan je na tom trochu hur,ale pro vetsinu z vas plati to same-drepite na zakladne a koukate do blba.
Podotykam,ze zde nemluvim o par jednotkach, kteri tam delaji nebezpecnou a zasluznou praci. ano jsou to ty jednotky, ktere uz vesmes do kosova nejezdi(co by tam taky delali) a posledni vec - v zadnem pripade nechci urazet lidi, co tam z ACR umreli nebo byli zraneni. Ti odvadeli svou praci a patri jim muj obdiv.
svuj prispevek skoncim jako ostatne minule-pokud se vam to nelibi dejte vypoved a pojdte k nam do civilu, vy bando budiznicemu,co tu jen diskutuje. Vsichni moc dobre vite, ze to, co (jakoze) umite je nasemu narodu v dnesni dobe k hovnu. My potrebujeme ucitele, lekare, hasice a neuplatnou policii...
vas milovany
Slinti, absolvent UNOB
ps:vsichni co tu breci, bych exemplarne vyrazil,kazite povest tem par jedincum, co sou vojakem telem i dusi

scorpion
Offline
Členem od: 09.07.2010
... jooo závist je fakt

... jooo závist je fakt svině, že neřešíte člověče ty promrhané miliardy za přehnaně drahé státní zakázky, co platy politiků, kteří místo schvalování potřebných zákonů dokáží hodiny řešit urážky jejich majestátnosti za statisíce z vašich kapes, právě kvůli takovejm, jako je tady Mr. slinti budeme pořád před světem vypadat jako stádo tupejch volů, který si bude závidět délku spásané trávy. Lidi, už se vzpamatujte a začněte kopat za své rodiny a ne furt čumět do huby jinejm a závidět každou krávovinu, nechápu vás, to si tady kompenzujete mindráky z vlastní práce nebo ze svý osobní neschopnosti? Kdy už v týhle republice zvítězí rozum nad hloupostí? Asi nikdy....

gom
Offline
Členem od: 04.07.2009
svojí "pevnou pracovní dobu" bych ti přál zažít..

230 hodin mesíčně, z toho 80 za polovic platu. A ty xichty co na mně a mé kolegy dělají, když se ozveme.

tetris362
Offline
Členem od: 09.07.2010
Musím souhlasit...prostě

Musím souhlasit...prostě lidská závist se nedá odnaučit, s tím se holt už asi každý rodí.. 

Leon
Offline
Členem od: 20.06.2010
Velmi souhlasím s Tvým

Velmi souhlasím s Tvým Mimochodem III. Pokud jsi však nepsal svůj příspěvek ve stavu lehkého delíria, tak jsi naprostý negramot.
----to je panecku tezka obed----   do prdele práce :-)

christo
Offline
Členem od: 24.06.2010
slinty jsou skutečně OD SLINTI

Se zájmem jsem si přečetl tvoje slinty. Byl jsi guma asi krátce a dlouho před dneškem.
1. Ano, připadáš mi přístupem jako aktivní záloha taky aktivní
2. Nevím proč nejsi v řadách armády dosud
3. Ubytovna za 3 Kč no to nevím , když platíš 4-5 tisíc měsíčně
4. Služební byty?- ty vole, když se ještě sestavovali pořadníky na služební byty tak i 10 let. A dneska? Koliki myslíš že je služebních bytů?
5. Já svoji profesí vzhledem k tomu že jsem ze starý školy beru jako srdeční záležitost, pamatuju plat i 4000 Kč v roce 1991. Bez přídavků na bydlení a podobně
6.Ano odjakživa platilo, že voják s rodinou moc nepobývá, a platí to do dnes.
7. Je krásné když myslíš že řada vojáků je v armádě kvůli prachům nebo kvůli zvýšení ega. A hlavně že ty jsi tam kvůli tomu nebyl. Předpokládám že tedy ze srdce a nechápu proč v armádě nejsi dosud. Jen si uvědom, že tahle doba s neviditelnou rukou trhu staví nové pozice. Jen nevím, kde bydlíš ty, když ostatní by měli bejt na ubytovnách.
8. Kdyby jsi zůstal taky jsi mohl jet do Kosova a nabrat tam prémie.
celkově musím tvůj příspěvek hodnotit jednoznačně.
pOKUD JSI VŮBEC NĚKDY BYL V ARMÁDĚ TAK BUD JAKO ZÁKLADÁK NEBO PROFÍK, KTEREJ SE NEOSVĚDČIL. HOŘKOST ZAVINĚNÁ TVOJÍ NESCHOPNOSTÍ PLODÍ VÝŠE UVEDENÝ BLUDY. JSI TYPICKÝM PŘEDSTAVITELEM ČESKÉ MALOSTI A ČECHÁČKOVSTVÍM. ZÁVIST JE JEDINÉ, ZBYTEK JE LENOST.
CELKOVĚ PŘÍSPĚVKY OD NĚKTERÝCH EXPERTŮ NA ARMÁDU BUDÍ SPÍŠE ÚSMĚV NA TVÁŘI. PROSTĚ JOSEFOVÉ, CO CESTOU DO HOSPODY USEDLI K POČÍTAČI. ŘÍZENÍ ČECHÁČSTVÍM A MALOSTÍ PÍŠÍ BLUDY. JEN NECHÁPU PROČ JE TAK MÁLO OTÁZET A KRITIKY NA VEŘEJNÉ ZAKÁZKY A PŘEDRAŽENÉ HOTELY ČERPAJÍCÍ FINNACE ARMÁDY.
PLATY VOJÁKŮ JSOU KRÁSNÝM ZAKRÝVACÍM MOMENTEM NA ODVCEDENÍ POZORNOSTI OD SKUTEČNOSTI. DOUFÁM ŽE STRANA VV PROVĚŘÍ, JAK TO JE ZE ZAKÁZKOU LUXUSNÍHO HOTELU VE STŘEŠOVICÍCH. VYHRÁLI NA TOM VOLBY A TAK JIM DŮVĚŘUJME, ŽE PO 20 LETECH PŘIŠEL ČERSTVÍ VÍTR, KTERÝ VŠE V DOBRÉ OBRÁTÍ. A TI CO JIM DALI HLASY BUDOU SPOKOJENI.
vÁŽENÍ KOLEGOVÉ, NA NĚKTERÉ ČLÁNKY ODBORNÍKŮ NA ARMÁDU NEMÁ CENU REAGOVAT, TI VEJSKALI VŽDY KDYŽ JIM NEHOŘEL U ZADKU MOTOUZ, JEN SE ZAČLO NĚCO DÍT, HNED JIM BYLA ARMÁDY DOBRÁ. MĚJME S NIMI SOUCIT ANEB: " KAŽDÉMU PÁNBŮCH NADĚLIL PODLE SVÉHO UVÁŽENÍ, KELIŠOVÁ" 
 
 
 
 

slinti
Offline
Členem od: 07.07.2010
samozrejme ma horkost se

samozrejme ma horkost se projevila tim, ze mi nabidli misto v zatci, ktere nemelo nic spolecne s oborem, ktery jsem studoval. Proto jsem odesel a projevil jsem se jako uplne nemehlo, ktere pracuje u jedne z celosvetove nejvetsi IT firem. Mas pravdu kelisova, nadelil mi odvahu nenechat se vlacet osudem a schopnosti se rozhodnout a byt svym panem. Panem, ktery nema dluhy, sve studium na UNOB poctive splaci, plati dane a posloucha lidi, kteri by meli byt partioti a branit svou vlast za kazdou cenu, jak tady breci, jak je to nespravedlive. 
Panem, ktery vidi nenasytnost tech, kteri jsou schopni jen rvat ja ne a nevidi, ze stat je ve srabu a narod potrebuje schopne ucitele, kteri budou vychovavat nase deti
kelisova, zamysli se
ps: s tou zhrzelosti mas trochu pravdu, stale cekam, akadu jsem opoustel jako ubohy prap a stale cekam na vysneneho por a co me sere jeste vic, muj sef je npor, takze muj dalsi sen(krome vyssiho platu) je byt kpt
ps2:bavte me dal svymi vymysli

christo
Offline
Členem od: 24.06.2010
pro slinty ANEB VOJÁK CO BY STUDENT UO

No tvůj příspěvek opětovně nepřekvapil. Takže jen abych to shrnul:
Byl jsi v AČR 6 let, a předpokládám že jsi v tom studoval na UNOB ( chápu-li to dobře tak na na Univerzitě obrany) Hm, jen nevím jak dlouho, ale podle vyjadřování 6 let a možná rok i jako civil. Pak si ti dovolili nabídnout místo v Žatci, kam se ti nechtělo, asi stesk po mamince a neměl by ti tam kdo otírat prdel.
Ted pracuješ,  jak sám píšeš jako nemohlo u mezinárodní IT firmě.
Blahopřeji a získáváš bonus 150 haléřů, A jsi plně oprávněn vstoupit do řádů českých josefů a chytrejch lidí s vyšší kvalifikací.
TAKŽE TY JEDEN NESCHOPNEJ ZELENÁČI, MAKEJ V CIVILU A NESER SE DO VOJÁKŮ KDYŽ JSI NIC NEVYDRŽEL. VYDRŽEL JSI AKORÁT STUDIUM NA UO A TO JE VŠECHNO. TĚMTO VYCHCÁNKŮM BYCH NECHAL PLATIT STUDIUM V PLNÝ PALBĚ, PROTOŽE PAK NA TAKOVÝ PITOMCE DOPLÁCÍME VŠICHNI. VŮBEC NEŘÍKEJ ŽE JSI BYL V AČR 6 LET HOVNO, BYL JSI 6 LET JEN NA UO. TO VŠE. BĚŽNEJ ŽIVOT U ÚTVARU JSI NEZAŽIL, TAK SI VEM PAPUČE A ZALEZ. I HODNOST PRAPORČÍKA V TVÉM PŘÍPADĚ JE VÝSMĚCH TĚM, CO NĚCO DOKÁZALI.

kalouskovec
Offline
Členem od: 12.07.2010
teda koukám

Tak toto je teda síla. Kdo nemá stejný názor tak je .....Doufám, že lidi takového ražení půjdou z armády jako první. Děláte ostudu normálním vojákům vážený pane. Dokud nepochopíte, že pouze diskuzí a ne urážkami máte jakous takous šanci něco změnit tak se budete mít jenom hůř. Pokud je toto Vaše standartní chování tak nemáte ve státním sektoru co dělat. Tečka.

christo
Offline
Členem od: 24.06.2010
kalouscovec

Tímto bych rád vyzval civilní sféru, která tak strašně ráda ukazuje na nedostatky a flákárnu vojáků , aby ve svých příspěvcích odhalili svoje profese, kvalitu jakou ji vykonávají a jak platí poctivě daně a podobně.Vezmu-li svoje osobní zkušenosti a myslím že je máme, tak jsou u nás lidé šikovní a poctiví  a na druhé straně pitomci.Rozdíl mezi těmito dvěma skupinami, bývá většinou v tom, že chytrý a rozumný člověk kritizuje, když problém zná, pitomec v tom že kritizuje, přestože o problematice neví vůbec nic.Chytrý člověk, který se neztotožňuje s tímto webem, sem nechodí. Podobně jako když nemám rád pornografiii tak na ni nekoukám. Ale víme jak to je s tou mravností.Náš stát se vždycky vyznačoval švejkovskou rétorikou, zejména pokud šlo o armádu, policii a podobně.  Většinou se pakáž pitomců vyznačuje slovy: my to nepotřebujeme, nám se nic nestane nás všichni milujou. V okamžiku kdy se začne něco dít, jsme zděšení a většina rádoby chytrejch si okamžitě posere trencle.Už moje stařenka říkávala, že pitomec se vyznačuje mimno jiné tím, že má nejdražší sako, kalhoty a kravatu. Nádherný pohled, dokud se nezjistí,jak má celebrita díry na ponožkách nebo posraný trenky.Možná bohudík či bohužel dosud nebyl náš stát vystaven terorizmu, obrovskejm živelnejm katastrofám. České Josefíny a Josefové  co u půlitru srkají slova plná zloby , kritizují vše a všechno, přestože doma neumí zatlouct ani hřebík, nebo jsou podomními prodejci se snahou okrást kde koho. Ale úsměv je plný mravnosti.A tak je to i v tuto dobu. Přidá se učitelům, (přeji krásné prázdniny) ale co ostatní profese? Zdravotní sestry, pokladní v supermarketech a podobně.Když už někdo z civilu kritizuje vojáky jak mají snadný výdělek, jen nechápu proč nejdou taky? Výsadou čechůl je přeci celková lenost a pohodlnost.Takže vážení civilové, vy naši profesi znáte, představte svoji.PS: Nikdy jsem netrpěl, netrpím a nebudu trpět pohrdáním jakýmkoliv povoláním. Pokud svoje povolání člověk dělá dobře.

christo
Offline
Členem od: 24.06.2010
kalouskovec

Hm, zajímavý postřeh,  naštěstí mě může urazit jen inteligent a to po přečtení tvých příspěvků nejsi. Doufát můžeš v ledasco, já taky doufám že řada exotů tvého ražení dostanou taky v budoucnu pěkně na rypec. Docela by mě zajímalo , jak tak mravní a diskuzemi opojená bytost si vydělává na chleba. Ale po zkušenostech s takovými internetovými onanisty se jedná bud o blbku nebo o podomního otravného prodejce.
Přečti si všechny příspěvky co jsi tady vyblil a běž se schladit, nebo to tady nečti.Nebráním se diskuzi, jen nerad diskutuju s lepšími než jsi ty. Jediné co mi v  toto případě zbývá tě ignorovat. Tvoje bytost, tvoje štětsí nebo neštěstí mi je úplně volné.

kalouskovec
Offline
Členem od: 12.07.2010
diskuze?

I když se k tomu nerad uchyluji musím konstatovat , že jste obyčejný křupan. A já jakožto personální psycholog se těším až Vy a Vám podobní poté co vyletí ze státní sféry půjdou se ucházet o místo, kde já budu s Vámi dělat psychotesty. Ovšem vidím to špatně. A o mou inteligenci péči nemějte. Já rád diskutuji a dozvídám se nové věci, ale na to musí být dva že? Tak a teď se o sobě zase dozvím věci...

midi
Offline
Členem od: 26.06.2010
to Kalouskovec

Zdravím Vás pane Kalouskovec,
odkrytí Vaší profese mne přimnělo k tomu, abych ještě jednou prošel všechny příspěvky. Na úvod podotknu, že s osobními invektivy od Christa nesouhlasím a jsem přesvědčen, že takto se ani internetová diskuze nevede. Na druhou stranu mám pro jeho zlobu pochopení, Vaš příspěvky k takové reakci vybízí. Ale nechci ani moralizovat, ani soudit, je to mezi vámi.
Vaše práce Vám naskýtá možnost potkávat spoustu lidí. Představte si, že by jste v rámci pohovoru lidem říkal - podle mých informací máte nastupní plat 23 000,- Kč, ale až firma bude snižovat náklady, byť je prostor šetřit jinde, tak váš plat půjde o pět tisíc kč dolů. Jsem pevně přesvědčen, že by takový člověk zájem o firmu ztratil a jen málokdo takto dopředu varován by zůstal. 
My vojáci, o nichž tak rád diskutujete, tak rád probíráte naše platy, jsme žádnou takovou možnost nedostali. Nikdo nás nevaroval. Dostali jsme smlouvy, platový výměr a podle domluvených podmínek za domluvenou odměnu odvádíme svou práci.  A představte si, že nejsem ani tak hloupý, abych si neprovedl kalkulaci svých financí, když jsem si bral půjčku. Přesně jsem měl propočteno kolik projezdím, kolik mne stojí nájem, kolik je potřeba na stravu, očacení a tak jsem právě díky těmto propočtům došel k závěru, že si úvěr mohu dovolit.
Napadá mne ještě příklad mého kolegy. Ten zatoužil mít se svou ženou ještě další dítě, když dvě předešlé už jsou dnes ve věku teenagerů. Také si sedl, udělal propočet, zjistil že tolik a tolik jde na hypotéku, na dojíždění (a u něj stejně jako u mne a spousty dalších kolegů jde o tísíce za dojíždění), tolik a tolik jde na další poplatky. Našetřili nějaké penize, aby až manželka bude doma a dojde tak k výpadku jejího příjmu, nemuseli nějak strádat. Ale ejhle, uprostřed hry někdo přijde s návrhem, že v jeho rozpočtu bude chybět dalších x tisíc.
Teď by asi z Vaší strany přišel argument, že spousta lidí přijde o práci úplně a také musí žít. Jasně, je to zcela pravdivý argument, ale i s takovou možností jsem alespoň já i můj kolega počítali. Oba bychom ušetřili za dojíždění, zrušili internet (nač platit takový přepych jako je internet?), méně telefonovali a já jsem si slíbil, že bych přestal chodit do fitness centra, abych veškéré své závazky splácel i z případného civilního platu. Navíc do armády jsme šli i na úkor různých občanských omezení za nějakou jistotou, čímž jsme nevolili nejistotu, která jde napříč civilními profesemi. Ale jak jsem řekl, naše určité jistoty na úkor určitých omezení a takové něco za něco pokládám za spravedlivé.
Na této diskuzi jsme my vojáci byli často nazváni různě, byli jsme peskováni za to, že kvičíme, brečíme, že jsme vyžírky a podobně. Není mým cílem to někomu vyvracet, ale už Goebels řekl -" 100 x opakovaná lež se stane pravdou". A tak si myslím, že takto argumentující lidé podlehli svému vlastnimu sebeklamu a prostě svému hodnocení nás vojáků nakonec i věří. Na to se dá říct jediné, ať věří, víra hory přenáší a tak snad dojde k tomu, že se na základě takových příspěvků armáda pročistí a zůstanou jen neplačící, nekvičící, nic nevyžírající vojáci, kteří budou poslušni své přísaze, budou zcela loajální a snad budou vykonávat svou práci i za poloviční plat oproti platu v současné době v AČR vyplácených. Ovšem i bez znalosti tajů psychologie si dovolím tipovat jejich pychologický profil. Buď budou sloužit totální fandové ( už dnes slouží), kteří svou práci dělají pro dobrý pocit z ní a nehledí skoro vůbec na podmínky za nichž slouží. Druhou skupinu si dosaďte sám (a nepopírám, že část z ní už v AČR je). Ale zcela jistě nepůjde o vzorek lidí, kterým by se jakákoliv firma honosila.
 Každá profese má různá úskalí a mám -li zde parafrázovat slova Karla Maye, "pak všude jsou lidé dobří, ale i lidé špatní". Armáda nebude a není výjimkou, slouží v ní lidé, kteří jsou součástí a tedy i určitým vzorkem naší společnosti. Jinak řečeno, v armádě nebudou jiní lidé, i ti dobří, i ti špatní, než jsou v civilu.
A zde malý důkaz mého předchozího tvrzení. Je tomu něco přes rok, co mi v nemocnici umírala maminka. Přišli jsme na návštěvu ve chvíli, kdy měla obrovské bolesti a bolestí  křičela. Běžel jsem za lékařem, aby jí píchli morfium. Víte co mi onen lékař řekl? "Dávku dostala před 2 hodinami, dejte jí pivo, ona usne". Asi si umíte představit moje pocity a zároveň bezmoc, protože jeho slova nikdy neprokážu. Řekl mi je mezi čtyřma očima. Sítem kterého personálního psychologa prošel tento lékař do praxe? A to určitě stojí za zmínku i informace, kdy lékaři požadují zvednutí svých platů na trojnásobek průměrné mzdy. Vidíte, i přes svou zkušenost nechodím na dizkuzní fóra lékařů a nekříčím, jak si to nezaslouží. Naopak si myslím, že spousta z nich ano. A ten konkrétní lékař, jehož jsem zde zmínil, ten by ve zdravotnictví neměl pracovat vůbec. A stejné je to i armádou, jeden, dva, deset špatných vojáků, nedělá a netvoří celek. Suďme prosím objektivně a na základě když už ne  praktických znalostí a zkušeností, tak alespoň na základě objektivních informací, což často ty z internetu, nebo denního tisku nejsou. 
Pevně věřím, že si teď uděláte stejný čas i na jiné profese, například psychology (to aby se do praxe nedostávali lékaři z mého příkladu, viz. výše), na lékaře, na učitele a další a další profesní skupiny, o jejichž práci máte zcela jistě velmi objektivní přehled.
Přeji vše hezké, M.D.
 
 

christo
Offline
Členem od: 24.06.2010
to midi

máš pravdu že takto se internetová diskuze nevede. O mých osobních invektivách vůči jistým jedincům, se kterými nesouhlasíš je tvoje plné právo. Já také nemám rád diskuzi v tomto smyslu, ale pokud jsi četl skutečně všechny příspěvky této osoby, je otázkou kdo začne invektivy vést. Najdi siprvní příspěvky této osoby. V podstatě jsme na nic, když byly povodně tak jsme mu nepomohli a když mu vysvětlím že o místě a čase nasazení rozhoduje někdo jinej než vojáci, tak mi odepíše, že zase něco házíme na politiky, v armádě je flákárna, sám to vidí když jezdí přes Libavou a podobně.
Ale máš v jedné věci pravdu, že vůči této osobě jsem zaujal tvrdší postoj. Ale nelituju toho, napsal bych to znova. Ale po jeho posledních větách již nemám potřebu reagovat, protože ten člověk má sám se sebou dost problémů A bohužel nejen on. On z diskuze začne psychologicky vyvozovat a dovozovat kdo jaký je. Tak nechť se mu daří.
To jak jsi to napsal je hezký příspěvek, nicméně jsem zvědavý jakým způsobem ti na to odpoví. Začínal jsem s ním diskuzi stejným způsobem.

Vladimír
Offline
Členem od: 05.09.2009
Vlastizrada státního vedení?

         Státní vedení které není ochotno dodržovat smluvní závazky, které stát v minulosti dobrovolně a z vlastní vůle převzal si nezaslouží žádné úcty a respektu. Takové státní vedení jedná v rozporu s přirozenými lidskými právy a ústavním pořádkem České republiky, konkrétně například článkem 9 ÚZ č.1/1993 Sb., v platném znění:
 
ČL. 9

(1) Ústava může být doplňována či měněna pouze ústavními zákony.
(2) Změna podstatných náležitostí demokratického právního státu je nepřípustná.
(3) Výkladem právních norem nelze oprávnit odstranění nebo ohrožení základů demokratického státu.
 
      Těmito návrhy porušované principy právní jistoty a ochrany dříve nabytých práv jsou základními ústavními principy demokratického právního státu jejichž změna je nepřípustná.
V takovém případě, má každý v souladu s Listinou právo na odpor:
 
ČL. 23

Občané mají právo postavit se na odpor proti každému, kdo by odstraňoval demokratický řád lidských práv a základních svobod, založený Listinou, jestliže činnost ústavních orgánů a účinné použití zákonných prostředků jsou znemožněny.
 
  Vojáka k tomu dokonce zavazuje vojenská přísaha:
 
Já, voják ozbrojených sil, vědom si svých občanských a vlasteneckých povinností, slavnostně prohlašuji, že budu věrný České republice.
 
         Nikoliv tedy státnímu vedení, které pošlapává základní ústavní principy na kterých České republika stojí, ale České republice a principům na kterých je vybudován její právní řád.
 
PACTA SUNT SERVANDA - DOHODY SE MAJÍ DODRŽOVAT 
 
 

mika vrtulka
Offline
Členem od: 09.06.2009
Střelba od boku

Ale to hóóóódně přeháníte.

Vladimír
Offline
Členem od: 05.09.2009
Troška humoru a nadsázky

Troška humoru a nadsázky nikdy neuškodí, navíc pokud by někdy někdo opravdu hodně chtěl (kdo má skutečný zájem, skutečnou potřebu a skutečné páky) tak na těch 2-3 článcích postaví jakékoliv vysvětlení čehokoliv. Když lid se lid postaví na odpor a zvítězí, je to spravedlivá revoluce, když prohraje je to pro organizátory vlastizrada a pro masové účastníky výtržnictví. Tak je to přeci po celé dějiny. Žádný pevný bod ve vesmíru není, našel by ho již Issac Newton. :-) když chtěl pohnout Zemí.

panzerfranc
Offline
Členem od: 01.07.2010
kalouskovec-christo+

kalouskovec,sleduji tuto diskusi, a to by nám ještě chybělo, aby jsi Ty,nebo Tobě  podobní, s námi dělali psychotesty. Ty musíš něco hulit, nebo zobat.
 

christo
Offline
Členem od: 24.06.2010
kalhosovec- povoláním psycholog

Pane kolego psychologu, moc vám děkuji za odkrytí Vaší profese. Váš příspěvěk mě velice pobavil, obzvláště po té, co jsem obsah Vašich inteligentních příspěvků znovu prošel. Věřte mi prosím, se vší úctou k Vaší osobě, že mám úplný strach dostat se do rukou tzv, psychologa , jakým jste ( možná vy). Uvědomil jsem si totiž skutečnost, že pokud byly problémy na právnické fakultě v Plzni v právnickém povolání, mohly rychlokvašky podobného stylu vzniknout i v tom co děláte.Pane kolego, formát Vašeho stylu mě může akorát tak políbit prdel a to i do hloubky.
Pokud by se jednalo o psychotesty s osobami Vašeho formátu, mám již zkušenosti. Bylo to rozmanité od zatrplých homosexuálů ( a nic proti nim nemám) až po různé alkoholiky. 
Takže psychologu , plácej si co chceš, pokud jsi ty psycholog, tak takovej nějak nedomrlej, protože psycholog se jménem, by se tady takovejma kydama neztrapňoval. Vzhledem k tomu, že já jsem podle tvých vyjádření totálně v čudu, o to víc ti mohu zopakovat jen jedno: Jen si popovídej. Tvoje příspěvky jsou pro rozumné lidi kterých je tady většina, jednoznačným důkazem, tvoji přízemnosti, neschopnosti a malosti. S debilem jde jednat jenom jedním způsobem: ignorovat. Tak si tady plácej co chceš. Jsi pouhopouhá závistivá nula, bez minulosti, přítomnosti a budoucnosti.

panzerfranc
Offline
Členem od: 01.07.2010
christo

drž se!!! Nemám sice takový přehled,jako Ty,ale s Tvými názory souhlasím.

christo
Offline
Členem od: 24.06.2010
panzerfranc- díky

Díky moc, já nemám takovej přehled, jen se řídím selským rozumem. Navíc nemám rád takový ty vysíráky, co najedné straně mluví o ochotě diskutovat a na druhou stranu jsou jejich příspěvky plné závisti, malosti a sprostoty. Pokud se tady někdo vydává za psychologa nebo jím dokonce je což je ještě mnohem horší a je schopen tady vyblejt věty typu :
citace soudruha psychologa kalhosovce:
"I když se k tomu nerad uchyluji musím konstatovat , že jste obyčejný křupan. A já jakožto personální psycholog se těším až Vy a Vám podobní poté co vyletí ze státní sféry půjdou se ucházet o místo, kde já budu s Vámi dělat psychotesty. Ovšem vidím to špatně. !
 
Pokud tento jedinec je jakýsi psycholog, tak to není psycholog, ale omezenec. A měl by si zopakovat základy psychologie a nebo se řídit rozumem. Jeho příspěvky spíše připomínají typického burana, kterej vidí pozlátka, ale to je asi tak všechno. Když si jeho zvratky přečtu, tak si vzpomenu na texty Daniela Landy: " Srší do půlitru slova plná zloby" . A určitě to znáš sám dobře, největší kritici a mravokárci jsou na venek nastrojený a ve skutečnosti chodí s děravejma ponožkama a posranejma trenkama.
Vždy budu raději křupan. Na druhou stranu, díky těmto exotům chápu slovo blb. Dá se totiž číst ve stejném smyslu ze předu i ze zadu.
Navíc tento exot mi nestojí za jakýkoliv další komentář.
 Jen tak pro zajímavost. Víš proč mají tyto typy nesmrtelnou hlavu? Protože kde nic není, ani smrt nebere.

Vladimír
Offline
Členem od: 05.09.2009
Já. já , já....

Pokud jste skutečně personální psycholog, tak by jste se snad v zájmu svých dalších probandů mohl trošku hlouběji zamyslet nad tím, jak a co jste ve skutečnosti v příspěvku "diskuse?" vlastně o sobě napsal.

Technik
Offline
Členem od: 30.06.2009
Skutečně jsem se pobavil.

slinti, to jsou slinty....
ps2:bavte me dal svymi vymysli - ja dobra češtin se štatlu
"Panem, ktery nema dluhy, sve studium na UNOB poctive splaci" - aha takže splácení studia není dluh, platíš dobrovolně z lásky k matičce armádě, jako nedobrovolný sponzor.
Zkus si žádat o hypotéku. Vysvětlí ti co jsou dluhy!
"a narod potrebuje schopne ucitele, kteri budou vychovavat nase deti" - ehmmm???
Jaká je demografická křivka obyvatelstva ČR, to si zjisti na internetu.Populační exploze je již dávno pryč a spousta vesnických a městských ZŠ hyne na úbytě, (stačí sledovat zprávy) ZŠ bojují o přízeň rodičů, při rozhodování do které školy bude jejich dítko chodit.
Základní školství,  bude nutné omezovat jako předimenzované, je jediné možné řešení  tak ušetřené peníze a prostředky investovat do středoškolského vzdělávání a podporovat univerzity a VŠ.
Tudíž hromadu peněz může ušetřit MŠMT samo o sobě ze svého rozpočtu, správným přerozdělováním peněz.
A že jsi odešel, je tvoje věc a rozhodnutí. Nejsi první ani poslední.........já také odešel.
 

slinti
Offline
Členem od: 07.07.2010
dej blbci internet(anti-technik)

co na to ric-samozrejme potrebujeme bojeschopnou armadu v dobe miru, v dobe, kdy nam hrozi pouze populacni expanze ciganu a islamske chatry. Vubec bych se ted nebal zrusit armadu a posilit policii. Nechapu co ma spolecneho demograficka krivka s tim, ze nepotrebujem kvalitni ucitele, ocividne si mel davat vic pozor, bo mit stesti a mit ucitele, ktery te nauci zpracovavat data v informace(ocividne v tom mas velky dluh)-skoda. Ses
Dluh je dluh, samozrejme,takze beru zpet a sem bez dluhu(jupii)
S jedinym, s cim stebou muzu souhlasit, je tva posledni veta. Ja odesel ze sve vlastni vule, potichu a s vedomim, ze sem mlady, schopny a tohle kolem sebe nemam za potrebi.
Bohuzel tento web sdruzuje vesmes lidi, co vedi,ze na  to nemaji, jen rvou, mystifikuji a to vse ve snaze,aby si udrzeli svuj standart za penize, ktere si nezaslouzi
uz vas ale nechci zdrzovat od vasi bohulibe cinnosti-je vikend, ste doma na chalupach a konecne delate neco smysluplneho(kopate erteple, secete travu atd...)
slinti
ps:ucitel je pouze na zakladni skole? pokud si to pochopil takhle, tak se omlouvam, protoze je pravda,ze na stredni je ucitel nazyvan titulem bo profesorem a obdobne na vysce (kdyz pominu vojenskou skolu ;).

David Gore
Offline
Členem od: 29.11.2009
zajimavy pohled....

Jako "guma" s tímto názorem naprosto souhlasím, řada "lukostřelců", co tady má příspěvky jen dumá, jak s armádou živenou z peněž daňových poplatníků co nejlépe vyjebat a to je patrné i z postoje majitele této domény, ČÍM HŮŘE, TÍM LÉPE. Ovšem, koho tyto keci na ministerstvu zajímají, nikoho. Takže ?

karlos
Offline
Členem od: 08.07.2010
Příspěvek-nesnížení

Měl bych menší efektivní nápad..

 
Pokud vím, tak příspěvek je tvořen z minimální mzdy a koeficientu..Tak bych navrhoval velení AČR, at zvedne koeficient ze současné hodnoty na hodnotu takovou, aby byla zachována stavající výše 10200 kč.
Tohle je v kompetenci armády pomocí vyhlášky, která snižovala koeficient z původní hodnoty 1,4 nasobku minimalni mzdy na soucasnou hodnotu 1,02 nasobku. Tak když to šlo směrem dolů , tak to jde i smerem nahoru..A je to..
Na notorické závistivce z civilu bych se vyprdnul, těm se nezavděčí armáda i kdyby všichni v ní dělali zadarmo..
 

Marast
Offline
Členem od: 16.09.2009
Příliš mnoho nepřesností

Velení AČR může těžko koeficient zvedat, protože to nemá v kompetenci - děje se tak nařízením vlády (tedy ANI vyhláškou ani RMO ani NNGŠ).
 
Že je současná hodnota 1,02 násobek je blbost - v současnosti platí NV 613/2006 Sb., kde jsou koeficienty 1,26 (mimo Praha) a 1,27 (Praha).
 
Pro pořádek dodávám, že k avizovanému snížení o 36 % může dojít zcela jednoduchým vládním "tahem", tzn. aniž by se sáhlo do 221čky = stačí když koeficienty 1,26 a 1,27 budou změněny na koeficient 0,8 (viz § 61 odst.4 zákona o VzP)
 

GEORGE
Offline
Členem od: 24.06.2010
Včera bylo setkání NGŠ se

Včera bylo setkání NGŠ se zástupci praporčického sboru. Údajně se tam řešili současné palčivé otázky. Má někdo nějaké konkrétní výstupy z tohoto jednání? Dík.

GEORGE
Offline
Členem od: 24.06.2010
Tak to jsem už v
antiradarčík
Offline
Členem od: 23.12.2009
Tak to je trapka!

On je ten NGŠ úplně marnej, trapnej a nahovno!
 
Cituji z článku: „Zatím se mnou nikdo konkrétní opatření nekonzultoval, ale je pravdou, že úspory a šetření se bezesporu dotknou i armády. Vnímám tu skutečnost, že řada otázek vojáků zůstává v této chvíli nezodpovězena."
 
A proč ON nepožádal někoho kompetentného o konzultaci???
 
No to je teda Geniální náčelník! Na lidi sere! 

karlek
Offline
Členem od: 11.11.2009
bezpáteřní

Souhlasím, trapní jsou všichni lidé nahoře ve velení armády. Copak jim není k zblití současná situace?Nedochází jim, že po poslední reformě dostala armádu nálepku absurda?Že se nestydí Barták, Picek a spousta dalších vůbec setrvat ve svých funkcích a vehementně tvdit, že tato armáda funguje?Kde to jsme, že lži se věří a lidi co říkají pravdu jsou úmyslně umlčováni nebo odstaveni od funkcí?Copak tohle nevytýkali komančům?A fungují stejně.Hlavně že mají angličtinu, ale zkušenosti s velením lidem 0.A to jednání. Sami chtějí mít profil vojáka rovného a jsou pokřivení až běda. Fuj!Radši celou tuhle suitu zrušit než nechat to co teď velí velet!

VSV
Offline
Členem od: 04.01.2010
Zeptej se svého vrchního praporčíka :-)

ten by to měl určitě vědět!

MalyPepicek
Offline
Členem od: 07.07.2010
Dotaz

Jak je to s vybavením potřebným pro boj? Kupujete si ho nebo fasujete?
Maskače,boty, zbraně, naboje, granaty, vesty.
Vše si kupujete, nebo něco z toho dostáváte?
a) když vám to dojde
b) co unesete
c) když to vyžaduje velitel
Může se stát, že někomu dojdou prachy a raději si koupi bagetu než naboje?
Nějak se mi nechce věřit, že by si pilot musel šetřit na stihačku :-)
Rád bych něco o tomto problému zjistil, než se začnu vyjadřovat.

scorpion
Offline
Členem od: 09.07.2010
Myslíš, že si politik kupuje

Myslíš, že si politik kupuje ze svého oblek do sněmovny? Myslíš že si hasič kupuje rukavice do své výstroje? Myslíš, že si doktor za svý koupí skalpel a jiné vybavení? Nebo strojař vrták, aby mohl vrtat? Ne. Ale v armádě už to došlo tak daleko, že si řadový voják musí koupit nářadí na úklid, sůl na zmrzlý led na chodníku, součástky ke zbraním a kolové technice, aby je udržel v chodu. Co se vybavení týče, nic nedostaneš zadarmo, vše je na podpis a běda jak to ztratíš. Viděl jsi, že by doktor podepisoval zodpovědnost za pracovní pomůcky? Nebo v jiných oborech? Nikdo z civilů do toho nevidí, ale hanit budou, jak kdyby v tom žili od narození.

slinti
Offline
Členem od: 07.07.2010
hezky dotaz

de videt,ze nesi z oboru, pilot nejen ze si nesetri na stihacku, ale nesetri si ani na petrolej a halvne uz vubec nesetri na bagetu- on ji ma totiz zdarma. Letajici pesonal ma diety. Preci bys nechtel delat 6G s vepro-knedlo-zelo v zaludku nebo letel na hodinovy let s tresnemi zapite mlekem ze ne ?
 
jirka

mika vrtulka
Offline
Členem od: 09.06.2009
Vřele doporučuji k přečtení

Vřele doporučuji k přečtení:
Článek sociologa Antonína Rašky
 

jogin
Offline
Členem od: 07.07.2010
No nevím....

Není náhodou tento sociolog  bývalý voják z povolání?

parasutist
Offline
Členem od: 04.08.2009
re Rasek

Ano, je genmjr.v.v.(briggen)dle nových hodností.

Ajvn
Offline
Členem od: 07.07.2010
Systém platů a ztrát

Chtěli jsme změny, byly volby a tak jsme jich díky nim dosáhly. Nikdo ovšem nečekal, co vše tyto změny přinesou. Současná situace v armádě, policii i dalších bezpečnostních složkách není opravdu růžová. Naprosto souhlasím s tím, že šetřit na platech není zrovna to pravé. Jak dlouho jsem čekali, až se nám platy hnou nahoru. Když se tak stalo, chtějí nám je opět snížit. Myslím si, že šetřit by se mělo na zcela nelogických nákupech pro armádu, neboť zde je ten "zakopaný pes". Nákup např. výpočetní techniky, či kancelářských potřeb a dalšího materiálu na tzv. elektronickém trhu je doslovné okrádání armády. Zpravidla se vybírá nejlevnější dodavatel, ale když člověk zjistí, kolik dané zboží stálo, nestačí se divit. Cena, byť pro armádu nejlevnější převyšuje zravidla o několik tisíc ceny stejného zboží v civilním sektoru. Jak je toto možné?! Dále jsem nedávno shlédl v TV, reportáž o mnohamilionové ztrátě za odprodej nepovedené rekonstrukce vojenského objektu v Mariánských či Františkových lázních (to už nevím přesně). Tak armáda platí nákladnou rekonstrukci a opravu budovy, firma která práci provádí zkrachuje a budova se pak prodá. No to abych šel studovat vysokou školu logiky. Někdo by za toto měl mít zodpovědnost. a to je jen zlomek toho, kam peníze utíkají. Pro takovéto chyby máme přijít o část platů?! Jinak všem co se domnívají, jaké jsou v armádě platy, bych vřele přál službu alespoň tak na dva roky, nejlépe u útvaru, kde jsou několikrát do roka na vojenském cvičení, zabezpečují další akce a ještě musí zvládnou úkoly v posádce. Jsem pevně přesvědčen, že platy které nyní v armádě jsou si všichni zaslouží a naopak, měli by dostat přidáno. Nemám nic proti učitelům, ale dosti mne irituje, když někdo odpracuje čtyři hodiny týdně, má zhruby dva měsíce volna, neboť jsou prázdniny a má dojem že patnáct tisíc je málo. Ať si zkusí každý několikrát do roka plnit různá profesní a fyzická přezkoušení, být více v práci než s rodinou, být v neustálém stresu a to vše za 14.000,- Kč až 16.000,- Kč hrubého. Veřejnost vidí příplatek na bydlení jak býk rudou, ale právě tato výhoda, dělá příjem na dnešní dobu přijatelný. Ano, vojáci "hrozí" odchody, ale pokud odejdou, budou to Ti, kteří jsou schopni si práci najít, i když je krize. V armádě zůstanou tací, kteří se na výsledcích a uspěších jen "vezou" a s takovými, ztratí naše doposud ve světě uznávaná armáda svou prestiž. Vidím-li, jak se vtomto státě armádou opovrhuje, je mi ztoho zle. Bohužel nejsem schopen s tímto negativním postojem veřejnosti a nyní už i současné vlády nic udělat. O tématu armáda a služba v ní, by se dalo psát  a psát, ale obavám se, že ti co by všechny ty diskuse číst měli, nic takového číst nebudou.
 

Marast
Offline
Členem od: 16.09.2009
Miko, proboha...

... nešilte už i tady a uvažujte!! Přece mu tenhle populistický článek nesežerete? Nebo to pochopíte až bude náměstkem ministra obrany (případně poradcem ministra) za Domy veřejné?
 
Uvědomte si, že A. Rašek je kámoš (ne-li kámoš, tak minimálně dobrý známý) s dědou Krys.Kočí (tzv. dědkem Sílou) - spolupracovali spolu již v roce 2004 na "Tvorbě a realizaci bezpečnostní politiky ČR" a na přelomu let 2005/2006 dědkovi Sílovi dělal oponenturu na "Strategických bezpečnostních dokumentech ČR"...
 
A doplňuji: Už před avizovaným snížením si "hoši" domluvili, že ohlásí 36% snížení a nakonec to bude "JEN" 15-20% a vojáci si potom řeknou: "To za nás, ale Saša a Picek statečně bojovali - ať žijí a vedou nás k lepším zítřkům!"

x123x
Offline
Členem od: 07.07.2010
to Hello87 - po přečtení

to Hello87 - po přečtení tohoto příspěvku se opravdu nestačím divit. Upřímně ten příspěvek, nebo příplatek je totální nesmysl a to povídání o mizerných platech v AČR je taky k pousmání.
Pravdou je, že příplatek na bydlení je hromadně zneužíván - původně byl myšlen tak, aby si voják mohl platit ubytovnu/podnájem, pokud by musel pracovat mimo místo svého bydliště a to tak daleko, že by nemohl denně pohodlně dojíždět. Vím o několika rodinách, kdy oba jsou zaměstnáni u AČR a oba pobírají ke svým slušným platům tento příspěvek. Za tento příspěvek si staví rodinná sídla v luxusní čtvrti poblíž jednoho okresního města s letištěm...
Co se týče platů, ano, základ u těch nejnižších šarží je 15-20tis (+10 čistá ruka). A z toho prosím nemůžete vyžít? Tak to si tedy rychle zvykněte na realitu. Kdo pracuje na těch nejnižších pozicích? Jsou to lidé, kteří by v civilu prosím dělali co? Učitele? Úředníky? Doktory? Konstruktéry? Programátory? Architekty? Právníky? Ne, asi by dělali v nějaké dělnické profesi a aniž bych se chtěl jakkoli dotknout dělníků, tak by si vydělali ve fabrice sotva 12tis. Bez příspěvku na bydlení, bez fasování ponožek, bot, maskáčů, bez placené tělesné přípravy, rekreace v armádních rekreačních zařízeních...
Co prosím děláte, že byste si svoji práci 8,5hod/denně ohodnotil na 25tis hrubého? (předpokládám dle textu, že máte +-20tis)
Uvědomte si, že armáda by neměla být dojná kráva, ale je to pro vojáka poslání. A AČR se o své "zaměstnance" stará oproti jiným luxusně.
My sprostí civilsté, pokud si na něco nevyděláme, tak to nemáme. A pokud si někdo nabere půjčky, hypotéky, nakoupí si auta a pak na to nemá, je to jeho problém. Vy máte oproti jiným luxusní pracovní podmínky a ještě si stěžujete, že když poplatíte půjčky, tak vám nezbyde na dojíždění.... Když vám stát dá z našich daní dvojnásobný plat, tak si koupíte dražší auto, pojedete na dražší dovolenou, koupíte přítelkyni/manželce luxusnější prádlo a na konci měsíce budete skučet úplně stejně!

scorpion
Offline
Členem od: 09.07.2010
A o hromadném zneužívání

A o hromadném zneužívání přídavku na bydlení jsi slyšel ve které hospodě? A ne, základ u nejnižších funkcí je zhruba 14.000,- HRUBÉHO, takže s příspěvkem asi 22.000,-. Ne každý chce bejt do konce života nějakej houmles bez vlastního bydlení, ne každej má bohatý rodiče, kteří všechno koupí a mít každý tři roky novou rodinu kvůli tomu, že se přes týden nevidí, to taky není pěkná představa. Taky se nestačím divit, tomu, jak jste škodolibí a nejraději by jste vojákům nedali vůbec nic. Myslíte, že politici za ušetřené peníze z výplat vojáků uřízne díl a rozdělí to mezi vás poplatníky v podobě nižších daní? I kdyby se armáda zrušila celá, budete ty daně platit čím dál vyšší, protože ti, co tuhle republiku zadlužují mají pořád málo a předražené státní zakázky nezmizí. Závist je hrozná nemoc. Připomíná mi to takové to tlachání u piva v hospodě

David Gore
Offline
Členem od: 29.11.2009
to Hello87 - po přečtení

Každý je sám za sebe odpovědný, tedy i za dluhy. Zrušil bych i výsluhu.

scorpion
Offline
Členem od: 09.07.2010
Kéž by tohle platilo, jak by

Kéž by tohle platilo, jak by ta republika fungovala, kdyby každý nesl zodpovědnost za své činy, a co zrušit dovolenou? Proč by měli zaměstnavatelé platit zaměstnancům dovolenou, každý sám za sebe, co? Nebo ať rovnou odepíšou obor, ve kterým třeba děláš, no co, každý sám za sebe, ne? Hoši, to jsou názory jak u stolu se třemi promilemi, už se vzpamatujte, někdy fakt pochybuju, jestli jsou mimo realitu jen ti politici. Armáda ať už v jakémkoliv stavu vždy existovala, existuje a existovat bude, když seberou vojákům, utratěj to v armádě jinak a z těch peněz stejně uvidíte kulový

Kikin
Offline
Členem od: 23.06.2009
Zrušte úplně všechno...:) A 8000 stačí!!

Podpořmě dělníky a kopáče. Krumpáč stojí stvoku dvě, soustruh třeba milion.  Voják je živel, který není potřeba platit. Nevadí, že obsluhuje zbraňové systémy, které mohou velmi ublížit při neodborné manipulaci. Nevadí, že jsou v hodnotě stovek milonu až miliard. I to je pohled na problematiku..! Doporučuji úplně nevzdělané lidi, nejlépe bez základní školy, to by šlo ušetřit i více!!! Rád se pak podívám na nábory a po 5 letech na odbornou úroveň vojáků. Armáda není firma jen s nizkorozpočtovými a nevzdělanými zaměstnanci. Pokud myslíte, že ano, potom se nebudu divit, až Vás nějaky blb najatý do armády zastřelí omylem. Nebo doporučuji nevycvičeného, ale levného pilota bez vzdělání, neservisovaný levný stroj s prošlým resursem a potom bych Vás pozval na vyhlídkový let. To jen aby jste pochopil i druhou stranu mince, než by jste dopadl na zem..:) Nebude to na škodu...:) Taky nezapoměňte svoji osobu označit jako anti military, to aby se kluci v Líních v LZS neunavovali na Vás plýtvat peníze. Vyjde levněji Vás tam nechat, nemyslíte?...:)
Je otázka zda armádu vůbec chcete. Pokud ne, vyražte za nejbližším politikem a zkuste ho zlomit, ale neplivejte sem své nepodložené předsudky. Také nezapomeňte na NATO a vysvětlete jim, že chcete pilotům, doktorům, průzkůmným jednotkám a jiným nepotřebným opruzům pro Váš vysněný svět bez válek, snížit mzdu pod průměrnou v této republice, jedno jaké máme závazky.  To výhradně jenom proto, že nemáte armádu rád. Jak inteligentní a chytré, pane Gore...:)

scorpion
Offline
Členem od: 09.07.2010
Já myslím, že pána nezastřelí

Já myslím, že pána nezastřelí omylem, ale už jen proto, že se tomu zodpovědnému a vzdělanému člověku prostě zrovna bude chtít :)

philadelphia1969
Offline
Členem od: 07.07.2010
re:Já myslím, že pána nezastřelí

:))Hezké