72 replies [Poslední]
antiradarčík
Offline
Členem od: 23.12.2009

V lednu jsme měli podle http://www.army.cz/scripts/detail.php?id=5342 v odkryté činné službě 25 generálů (a Hrabala do toho asi nepočítali) a v červnu jmenoval prezident 6 nových generálů. Vypotím jich ale jen 28
 
Bečvář
Blaško
Baloun
Bureš
Bálint
Hrabal
Halaška - končí
Jančík
Jásek
Kocián
Kaše
Kolkus
Ložek
Mazurek
Opata
Páleník
Picek
Pupiš
Pavel
Pugzík
Prokš - končí
Rotrekl
Sedlák - končí
Škácha
Tesařík
Verner
Zbořil Pavel
Žižka
 
 Pomůže mi někdo zkompletovat seznam a najít v něm nového NGŠ?

Pette
Offline
Členem od: 15.11.2009
gen. Rybák

gen. Rybák

christo
Offline
Členem od: 24.06.2010
antiradarčíku

Máš tam Pupiše, ale ten snad skončil ne? Jedno jméno tam vidím, každopádně bych uvítal kdyby to byl on. Je to jeden z mála lidí kterej má můj obdivf a důvěru

Marast
Offline
Členem od: 16.09.2009
Myslíš gen. Pavla?

Pokud myslíš gen. Pavla, tak souhlasím! A k tomu Pupišovi: antiradar svůj příspěvek psal v prosinci, kdy tam Pupíno ještě byl :-)

VSV
Offline
Členem od: 04.01.2010
Pokud Saša vyhodí Picka

Pokud Saša zbaví velení Picka (a doufám, že to bude brzo) a nabídne to gen. Pavlovi (který je asi jediný, kdo na to v současnosti má), tak buď to Pavel nevezme (protože není blázen, aby se nechal podvádět svými podřízenými) a nebo to vezme, ale bude muset vyházet skoro všechny generály a aspoň 50 % plukovníků - ale to mu asi u Saši ani u Klause neprojde - takže NGŠem bude asi někdo jiný (komu nebude vadit, že jemu podřízení generálové jsou v podstatě k ničemu). Škoda...

VSV
Offline
Členem od: 04.01.2010
Další stížnost na Picka
Marast
Offline
Členem od: 16.09.2009
Ad stížnost na Picka

A víš, že se předsedovi SOV ani nedivím, že ho sere, když mu Picek na jasné otázky odpoví úplně mimo mísu a nebo mu neodpoví vůbec?

Pumpa
Offline
Členem od: 09.01.2010
Ad PICEK

Tak teď už mu neodpoví vůbec, když se jel zviditelnit na Liberecko na povodně! Stejně to má ten náš stát divně nastavený, že hned od začátku to řeší vojáci (Picek se Saschou tvrdí, že jich v Čechách nasadili 300) . Jinde ve světě to řeší hasiči s policisty a teprve když je to nezvládnutelný (tzn. většinou až po několika dnech), tak se nasazuje armáda. Proboha, vžyť armáda tu nemá být primárně kvůli povodním. Vždyť s těma 150, co jsou připraveni pro Moravu, to dělá stejně jako kontingent v Afgoši! A to v tom nejsou započítáni lidi, kteří je budou logisticky zabezpečovat

VSV
Offline
Členem od: 04.01.2010
Stížnost na Picka

Já se mu taky nedivím. Z toho je pěkně vidět, že se Picek už naučil všechno špatné od našich politiků - odpovídat na něco jiného než je tázán, mlžit a zamlčovat. Doufám, že ho Vondra co nejdřív vymete z jeho teplého úřadu a s ním i několik jeho zástupců.

academicus
Offline
Členem od: 18.12.2009
new COGS

Páleník ... asi
 
Bálint - končí
Kolkus - končí
Mazurek - končí
Pupiš - končí
Rotrekl - končí
(teda říká se to)
HOWGH :-(

kapelmeister
Offline
Členem od: 11.09.2009
...doplněk ke generálům

Dobrý den, ještě mě napadá gen. Krejcar.

takybejvalej
Offline
Členem od: 24.10.2009
Budoucí NGŠ

Já bych to viděl na Hrabala.

Jack
Offline
Členem od: 28.12.2009
Chybějící a další odcházející

Chybí tam gen. Krejcar, který ale zároveň končí a spolu s ním odcházejí-končí v průběhu pár dnů a měsíců také gen. Bálint a gen. Pupiš.
viz. článek na idnes.cz z 21.12.2009
http://zpravy.idnes.cz/z-armady-odejdou-dalsi-tri-generalove-miri-do-duchodu-p0i-/zpr_nato.asp?c=A091221_153530_zpr_nato_inc
A nový NGŠ?, to si už cvrlikají vrabci po celé Praze. Pokud se nic nezmění tak to bude Ondrej P.

Zdeněk
Offline
Členem od: 18.12.2009
Tak ještě jednou (Zdeněk Mach)

Je až překvapující, jak Vám generálové nedají spát.  Nejdříve někteří řešíte jak jsou špatní a jak nemorální. Který více a který méně.  Dnes Vám zase vrtá hlavou kolik jich vlastně je.  Víte, myslím, že si nemáte na co stěžovat. Jestli je jeden generál lepší nebo horší?  Kdo to chce posuzovat? Vždyť řada Vašich předchozích pohledů a názorů vychází pouze z jednostranného pohledu. Nikdo nedokáže všem vyjít vstříc. Vždy musí být nějaká opozice.  Ale co je daleko zarážející, že je skutečně někdo kdo počty generálů počítá, možná také plukovníků.  Co Vás k tomuto vede.  Co Vás, některé, vede k hodnocení generálů. Již před týdnem jsem napsal, že je škoda, že generálové Halaška a Prokš končí. Každý má nějaké chyby. Ale co chcete. Jste sami bez chyby. Začněte u sebe s tak kritickým hodnocením.  Řada z Vás, hodnotí tyto generály a jiné velitele (a také to již bylo v komentáři) podle toho, jak Vám asi kdy trochu přistřihli pérka. Ale o tom se špatně mluví.
Poznal jsem řadu generálů, o kterých se Vám, některým, ani nesnilo. Generál Polák, Andrejčák, Holub. Nikdy bych ale neklesl tak, abych o nich psal, hodnotil je apod.
Bylo by dobré, zamyslet se a začít u sebe.   Pokud jste došli někteří tak daleko, že se domníváte, že odchod gen. Halašky a Prokše je správný a pro armádu dobrý, je to ostuda.  Vždyť patřili k nejlepším a stále patří.
Ještě více jsem překvapen Vaším hledáním nového NGŠ.   To se domníváte, že někdo cíleně vybírá NGŠ z těch nejhorších. Domníváte se, že všichni kdo o tom rozhodují, jsou hlupáci. Omyl. Všichni ne.
Před týdnem jste někteří byli z komentářů, které jsem napsal, mírně řečeno, podrážděni a ……….  Vždyť je ale ostuda, pokud musíte své názory projevovat, vy vojáci, na www.problemyvarmade.   Již sami o sobě je Váš přístup problém, nic neřešící špinění, zpochybňování, osočování a také překrucování věcí.  Pokud si články pročtete zpět, zjistíte, že v armádě jsou nejhorší generálové, velitelé, ministr.  A nejlepší, s velkým rozhledem a schopností, jste zde někteří z Vás pisatelů.
Jako nejlepší bych považoval, až tento můj článek rozdýcháte, nevrhnout se všichni k internetu (hrozí tzv. „zahlcení“) a začít psát to nejhorší co můžete. Osobně se Vašich kritických názorů nebojím. Převážná část z Vás mě nezná a nemůže hodnotit. Naopak bych doporučil důkladnou očistu sebe sama a posouzení svého podílu na stavu armády.
 
Zdeněk Mach
 

gom
Offline
Členem od: 04.07.2009
asi takhle:   AČR stav cca

asi takhle:
 
AČR stav cca 20k (před čistkama), z toho těch 20+- generálů
 
USMC 203k z toho 80 generálů.
 
20*10 není! 80. hlavně že se kariérní řád důsledně buduje odspodu, takže se palubní technici co rok degradují o několik hodností, aby skončili na výhledové pozici rotmistra v 2011.
 
Vzhledem k tomu, že celá naše "armáda" je reálně smíšená divize, náčelník GŠ by měl být 1 (slovy JEDEN) generálmajor.

Technik
Offline
Členem od: 30.06.2009
počty

po pravdě!
3.divize PVOS Žatec v r. 89 = 30k mužů na mírových počtech !!!
:-)
Takže dnes ani ne jedna divize !

antiradarčík
Offline
Členem od: 23.12.2009
Hledání NGŠ mezi nejhoršími

Pane Machu, ještě doplním, že novým NGŠ bude určitě jmenován některý generál a tak nás, jako jeho budoucí podřízené, zajímá, kdo jím bude.
 
A za velmi vtipné považuji Vaše "To se domníváte, že někdo cíleně vybírá NGŠ z těch nejhorších."
Takže Vy si opravdu myslíte, že Štefka byl ve své době tím nejlepším ze všech kandidátů?
Nebo si opravdu myslíte, že Picek by se stal NGŠ bez protekce ze strany prezidenta?

antiradarčík
Offline
Členem od: 23.12.2009
Audit generálů

Pane Machu, co je na tom zarážející spočítat si generály? A proč by neměli být generálové hodnoceni, třeba i na tomhle webu a třeba i podřízenými? Já si myslím, že malý audit neuškodí, a Vy byste to měl z ČIIA vědět především.
 
Nebo se Vám počet generálů zdá na naši malou armádičku ještě pořád malý? Nebo si myslíte, že nepořádek, o kterém se v tisku a na těchto stránkách denně píše, nezačíná u ministra, náměstků a právě u zde auditovaných generálů?

Zdeněk
Offline
Členem od: 18.12.2009
2010

Tak nám ten rok 2010 začal. A začal stejně jako skončil. Generálové!!!!!!!!
Ptáte se a říkáte správně. "Malý audit" neškodí.  A je velmi pěkné, že připomínáte, že jsem byl ředitelem Českého unstitutu interních auditorů.
A tedy vážený kolego k věci. Právě zde je ten problém. Audit, to není plácání na web.  Audit není také neustálé kritizování. Audit nikdy nemůže být takový jak se domníváte. Tedy toto k auditu pouze velmi krátce.
Druhá část Vašeho komentáře. To je přesně ten problém, který na těchto stránkách spatřuji. Problém který Vy nevidíte a který Vás nemístně dráždí.
Píšete: Nebo si myslíte, že nepořádek, o kterém se v tisku a na těchto stránkách denně píše, nezačíná u ministra, náměstků a právě u zde auditovaných generálů?
V předchozím článku jsem psal svůj názor právě na tuto otázku.
Tak tedy ten problém spočívá v tom, že velká část z "komentátorů! reaguje jak jim to vyhovuje, komentáře nenavazují na problematiku, jsou vybírány pouze "vhodná" témata.  A Váš komentář je velmi pěkný příklad.
Zdeněk  Mach  
 
 

mika vrtulka
Offline
Členem od: 09.06.2009
Konstruktivní kritika..

..pane Machu není jen konstatování, co druhý dělá špatně. To je také o tom, jak by "to" mělo vypadat. Od vás zaznívá jen první část. Vypadá to, že s částí druhou si nevíte rady.

Kikin
Offline
Členem od: 23.06.2009
RE 2010

Zde nejde o žádné hodnocení generálního sboru. Nemáme dostatek informací. Přesto prezentované, byť kusé, informace něco nasvědčují. Nepochybuji, že v armádě jsou jsou i dobří generálové. Jenom jaksi nejsou slyšet a stále jsou velmi pasivní. Všiml jste si, že je zde kriticky propírána jenom malá část generálského sboru? Podle mne se personální situace u armády neřeší správně a ať to mají generálové sebetěžší, stav armády je přímým odrazem jejich práce. Korupce, skandály, to je to co často slýcháváme. Tito samí lidé nám káží o morálce a poctivosti, aniž by bylo zřejmé, že takoví doopravdy jsou. Někde je chyba, neřešená chyba. Spousty připomínek nemuselo být vysloveno, ale již jsou zde. Proto nerozumím proč se tak hněváte a brojíte proti tomuto vláknu. Nechtěl jste se někdy podívat do zrcadla a uvidět o sebe samém trochu pravdy. Někdy je to těžké, obzvlášť u lidí takto vysoce postavených, ale rozhodně je to dobrá cesta jak zůstat nohama na zemi. Rozumný člověk filtruje informace, dělám to i já a mohu potvrdit, co jsem se dozvěděl zde, se nikde jinde o naší genarilitě nedozvím. Pro mne jsou to cenné informace.

Vladimír
Offline
Členem od: 05.09.2009
Vojenská přísaha

Znění vojenské přísahy

Výklad

    
 
     Já, voják ozbrojených sil, vědom si svých občanských a vlasteneckých povinností,slavnostně prohlašuji, že budu věrný České republice.
     Budu vojákem statečným a ukázněným a budu plnit ustanovení vojenských předpisů. 

Voják je občanem jako každý jiný občan této země. Má li občanské povinnosti, má také občanská práva. Věrnost České republice znamená především věrnost jejímu právnímu řádu jako projevu vůle jejího lidu – suveréna, nositele veškeré státní moci. Vojenské předpisy odvozují svoji platnost a účinnost z právního řádu, rovněž tak i směrnice a rozkazy. Jsou li v rozporu s vůlí lidu a voják je plní – porušuje tím svůj závazek věrnosti ČR. Velitel, který systematicky vydává rozkazy a směrnice v rozporu s právním řádem si není vědom svých občanských a vlasteneckých povinností a velitelem být nemůže. Voják přísahá věrnost České republice, nikoliv veliteli. Není zde nijak vyjádřena omezenost tohoto závazku pouze na dobu činné služby.

    
 
     Svědomitě se budu učit ovládat vojenskou techniku a zbraně a připravovat se k obraně České republiky a bránit ji proti vnějšímu napadení.    

Zde jde o dva aspekty, jednak o zvládnutí technicko – odborných dovedností a návyků (technika a zbraně) a přípravu k obraně a vlastní obranu České republiky. Příprava k obraně zákonitě zahrnuje i širší aspekty svědomitého posuzování a hodnocení jejího stavu a úsilí o nápravu nedostatků všemi zákonnými prostředky. Pojem vnější napadení je již doktrinálně překonaný termín z období studené války a zasloužil by si jistě změnu – jakémukoliv napadení.

   
     Pro obranu vlasti jsem připraven nasadit i svůj život.
 

Doposud se hovořilo o České republice, je pojem vlast totožný se základními atributy státu – obyvatelstvo, území, státní moc, nebo je tento pojem širší, či naopak užší? Jsou tyto tři složky v harmonické jednotě, nebo tomu tak být nemusí? Může velitel, který si neplní své občanské a vlastenecké povinnosti nasadit životy svých připravených podřízených?  

mazut
Offline
Členem od: 07.10.2009
Podivení.

Pane Machu opět nemám slov. Jste neuvěřitelný manipulátor demagog a normalizátor. Provděpodobně máte zkažený život tím, že na Vašich kalhotách nikdy nezáříly dva tlusté červené generálské lampasy. Taky nepláču, že jsem odmítl vstup do KSČ a nejsem důstojníkem. Nebo myslíte, že bych měl něčeho litovat. Ani omylem.
 Žijete v jiné době a někde jinde. On vlastně GŠ byl vždycky na míle vzdálený realitě běžných VÚ. On si tak vdycky vystačil sám se sebou.
Je opravdu ostuda, jak píšete, že voják musí své práva a nespokojenost vyjadřovat na těchto stránkách, když nadřízení nemají zájem něco řešit. Podle Zákl jsou povinni, ale neřeší a nenaslouchají. Tak se už konečně nedivte jako malý Jarda bylo na to 20 let. Je potřeba začít něco dělat. Máte neuvěřitelnou možnost se realizovat.

Zdeněk
Offline
Členem od: 18.12.2009
Dobrá práce (Zdeněk Mach)

Vážený pane "Mazute". Jak krásné a moudré (manipulátor demagog a normalizátor). Vždyť musíte vědět, že je to blbost. Tedy to co jste vypustil. Vážený příteli, kolego. Nemám zkažený život, jak píšete: tím, že na Vašich kalhotách nikdy nezáříly dva tlusté červené generálské lampasy. To mě neznáte. Moje vojenská kariéra je lemována úspěchy a neúspěchy, asi jako u ostatních. Úspěchy převažují. Odešel jsem ve 42 letech, po velení četě,pluku, divizi, IFOR a SFOR, GŠ. Dnes úspěšně podnikám (krize - nekrize). A proto se ptám, přece do této diskuse vážený kolego, nebudete vtahovat KSČ. Tu si nechte doma a vzpomínejte na svá odmítání. Naopak si myslím, že právě Vy jste člověk který lituje. Litujete že jste asi odmítl. Možná si myslíte, že Vy jako generál (nebo alespoň na GŠ) ...ta úžasná práce...... To je totiž důvod, proč Vás červené lampasy tak dráždí. Z pohledu psychologa lze říci, že trpíte. A hledáte spojence. Musím ale ocenit Váš závěr. Jdeme něco dělat, máme neuvěřitelnou možnost se realizovat. Když mi napíšete, co jdete dělat a jak se budete realizovat, smeknu (baret).

mazut
Offline
Členem od: 07.10.2009
Vy nikdy nezklamete.

Nelituji nikdy ničeho.  Z práce na GŠ v teplé kanceláři by mi bylo akorát nevolno a ještě ta vedlejší vedle Vás...... Děkuji nechci. Váš postup byl opravdu strmý. Už se Vašemu chování nedivím, protože jiné ani být nemůže. V oblasti překrucování skutečnosti jste jedinečný. Podnikání Vám musí jít opravdu od ruky. Pracujete na armádních zakázkách? Ono se to tak mezi kamarády dělá.
Mohu Vás ujistit, že netrpím žádným důstojnickým stihomamem a jsem plně spokojen co dělám. Jen občas mám pěkně hnusnou vyrážku z lidí Vašeho typu.

antiradarčík
Offline
Členem od: 23.12.2009
Podnikání pana Macha I
Zdeněk
Offline
Členem od: 18.12.2009
To je již staré

Nové aktuality nejdete na www.job-asistent.cz
Zdeněk  Mach

antiradarčík
Offline
Členem od: 23.12.2009
Já vím, že je to staré

Já vím, že je to staré, ale když jsem sem v pátek napsal novější věci o Vašich aktivitách v Okresní hospodářské komoře Teplice, (Vámi zmíněné) firmě Job Asistent a firmě TOMOS-HS, tak mi je administrátor vymazal :-(

Zdeněk
Offline
Členem od: 18.12.2009
OK

OK, tomu rozumím.
Jen pro pořádek, mé aktivity:
-jednatel JOB ASISTENT
-jednatel TOMOS
-člen správní rady Nadace "Vladař"
-Předseda představenstva OHK Teplice
-Místopředseda KHK Ústeckého kraje
-člen Hospodářské rady ÚK
-zastupitel města Krupka
-ředitel "Univerzity venkova"
A poslední věc. To není propagace. Za tím vším je skrytá práce, práce pro okolí, pro tento stát.
V dnešní době korupce, rozkrádání, nepořádku který nám předvádějí politici napříč celým spektrem, zadlužování které nikdo nechce přiznat, propojování politiky a zločinu apod. , jsem rád že dělám to co dělám a snad i jak to dělám.
Ale, to je jiné téma.
Zdeněk  Mach
 

mazut
Offline
Členem od: 07.10.2009
Reklama

Pro pana Zdeňka je i tohle dobrá neplacená reklama. I negativní je dobrá. Všem návštěvníkům tohoto webu bych přál aby nikdy služeb jeho prosperující a dravé společnosti nemuseli využít. Osobně bych to považoval za životní prohru.

Zdeněk
Offline
Členem od: 18.12.2009
Pomatení "Mazuta"

Vážený pane. To snad nemyslíte vážně. Jaká reklama?  Jste pomatenej a mám pocit že nežijete realitou.
Za rok 2008 - 2009 naše společnost zajistila pro "lidi" kteří se u nás zagestrovali cca 800 pracovních míst ...podotýkám (a tomu asi nebude věřit) - bezplatně.  A já bych přál také všem, aby se na naše služby nemuseli spolehnout. Navíc, to uplatnění není naše priorita. To je, jen tak bokem.
To co Vy "Matute" považujete za osobní prohru, to zde právě "u Vás" probíhá.  A zda se na nás někdo obdrátí nebo ne, nechám na ostatních.  
 
Je až zarážející, jak jste "ubohoučkej"
Celkově vzato, možná jsem mohl vystupovat pod jiným "jménem".  To ale neumím.
 
S úctou Zdeněk  Mach  
 

antiradarčík
Offline
Členem od: 23.12.2009
Opravdu zadarmo?

Pane Machu, chápu, že od uchazečů jste si nevzal ani kačku, ale chcete svým "bezplatně" říci, že ani od firem, u nichž jste uchazeče "upíchl"? A pokud ani od firem, tak ani z dotací (grantů, příspěvků...) od MPSV, ESF atp.?

mazut
Offline
Členem od: 07.10.2009
start

Startujete na první našlápnutí. Někde jsem Vám šlápnul na kuří oko. Oni ty rekvalifikace nejsou tak senzační jak se zdá. 800 lidem jste prej pomohl zdarma. Chtěl bych tomu věřit, ale žádný podnikatel v ČR není charita.
Doporučil bych Vám ten kurz pozitivního myšlení. Prosím jen klid, ať Vás neklepne. Podívejte na výsledky Ankety o důvěře: 90:10. Výsledek hovoří za vše.
Bez úcty, ale s pochopením  Mazut.

Zdeněk
Offline
Členem od: 18.12.2009
Hlupák

Opět jste přwesvědčil, že nejste zcela normální.  Opět jsem nepsal nic o rekvalifikacích apod. To pouze Vy zase hledáte, tápete.   O je velmi špatné, pokud nevěříte, že bylo možné pro 800 lidí najít práci a ještě a především zdarma.  To není o tom, že žádný podnikatel neníé charita. To je Vaší neskromnosti, zakomplexování, žijete bez vnitřní hrdosti a ve své malosti nerozumíte tomu, že je to i takto možné. Ne pouze krást, šmelit, pomlouvat, stěžovat si apod.
A prosím, tu anketui na nás netahejte. To mi připomíná paroubka a další.
Bez urážení (to při Vašem projevu není potřebné). myslím, že jste přesný příklad trpícího člověka, člověka který ničeho nedosáhl (ale závidí - v té či jiné formě)
A především jste tak trochu "Lhář" používáte nepravdy, používáte co se Vám hodí, převádíte do komentářů své vlastní neúspěchy, neschopnosti, zlost, zášť atd.
Vám osobně bych dopučil, vydržte co nejdéle v armádě. Jinak se budete muset starat sám o sebe. Rekvalifikační kurz na výměnu "Jak měnit plenky" neexistuje, neexistuje ani kurz "Jak naučit půlku kapra" ........
 
 
Zdeněk  Mach 
 
 

mazut
Offline
Členem od: 07.10.2009
Co dodat

Pane Mach uvažoval jste o léčbě? Za pokus by to stálo. Jako špička mezi manažery a takhle "vycáknout".
Ve Vašich letech, kdy jste si "měnil plenky" v prvních ročnících na VŠ jsem zastával už majorský post, takže si rozhodně před Váma nebudu ucvrkávat. Vzpamatujte se člověče. Možná, že bezpočtu vynaložených armádních prostředků na Vaše vzdělání mohlo být využito jinak. Mimo jiné už jste i docela sprostý.
Za tím, jak jsem Vás podle projevu ohodnotil v úvodu si i nadále stojím.

academicus
Offline
Členem od: 18.12.2009
RE: co dodat

VOJÁKU MAZUTE!
POZOR! ČELEM VZAD! ODCHOD!
IHNED!
 
P.S. Vemte si na cestu Pravidla jazyka českého ...

Technik
Offline
Členem od: 30.06.2009
Technik

Jedna věc je pravda, je potřeba vysát z EU co se dá. Z druhé strany naši republiku EU taky pěkně dojí.
Jestli chcete vědět jak se pohybovat v programech EU doporučuji rekvalifikaci na tuto činnost. Dělá to i armáda pro vyhazované vojáky, pokud mají štěstí a rekvalifikaci stihnou.
Nakonec vychází věstník, kde si můžete zjistit kdo takové rekvalifikace na smlouvu provádí.
Na uvedeném webu je nabídka kursů ECDL. Nic jiného než mrkvosoftí akce, placná Mrkvosoftem,nevím proč si uzurpují právo vydávat SW od mrkvosoftů za "standart" to se táhne z dob Win 95/98 kdy se rozdávali licence SW doslova na ulici, aby vás firma později zkasírovala.Chování ne nepodobné drogovým dealerům.
Poradenská a personální firma se stala další obětí Mrkvosoftu. :-(
Rozumím, když se dostanou české firmy "k lizu" :-((( Budou i panáčkovat sounož.
Když dostanete "padáka" zhodnoťte svoje možnosti. nečekejte a učte se, na ubytovnách přes týden máte času dost! Využijte různých kursů, pokud se na ně během kariery dostanete, já jsem využil kursy PC, AJ,ŘK.
Protože práci v civilu si každý musí sehnat sám.Psát životopisy, mailovat, telefonovat....   
chodit na pohovory. Počítejte, že vás v první firmě za rohem hned nikdo nevezme. 
Zkusit musíte vše znovu, jinde a jinak.
Podívejte se na nabídku na úřadech práce, jsou na webu, firmy jsou povinny hlásit volná místa, realita je jiná.
Tohle za Vás nikdo ani armáda neudělá.  Snažte se vyhnout různým personálním agenturám.
Spolehejte na sebe, musíte si věřit. Firmy mají rádi jisté sebevědomé lidi, ale pozor! Ne suverény a frajery.
V životopise uvádějte, že jste byli vojáci. To nezatlučete stejně! Není to ovšem nic k chlubení! Doba kdy společenská prestiž majora armády byla na předposledním místě následovaná uklízečkou bohužel stále trvá! 
Zcela nedávno jsem mluvil s kamarádkou, která dělá personalistku v jedné nadnárodní společnosti.
Firma zaměstnala na vedoucí pozice do nižšího managementu bývalé důstojníky a  praporčíky štábů. Museli se s nimi "rozloučit" protože ve firmě, kde se podporuje kaisen
takoví lidé prý vytvářeli " nepřátelské prostředí"
Ano! Armádní moresy a způsoby, závist, sledování druhého, aby neměl více a jiné... bonzování ......"štábní škola"  
Žádná firma nepracuje zdarma! Natož personální agentur!Pokud vám agentura sežene job, podle smlouvy se může stát, že ji budete platit třeba 20% apanáže po dobu třeba i 6ti měsíců. Řádně si přečtěte smlouvu! 
Firmu jako má pan Zdeněk nepotřebujete.
Audit ve firmě se provádí podle standartu ISO 9001 a návazných norem. 
A pro personální audit potřebujete "zdravý rozum"
Protože vím, jak prováděla audit na MO  
   firma Centire říkám, dál od takových poradenských firem. O firmě Centire jsem od té doby neslyšel a podle zápisu v OR to budí dojem, že byla účelově vytvořená. 
V civilu? "Každý strůjcem svého štěstí!"
 
  

Zdeněk
Offline
Členem od: 18.12.2009
Pomatená reakce

Mám kolego "Mazute" pocxit, že tápete v mlze. Já vím, zase Vám to nebude sedět. Ale na zakázkách pro AČR a s nikým z AČR nespolupracuji. Ale akce AČR sponzoruji.   Nyní chápu, proč se mému chování divite.
Na tu vyrážku je dobrá UVN.  Jinak stačí dobrá hygiena a vytamíny. 
Nechme již generály. Vy totož nechápete podstatu tzv. nepořádku v AČR. Ta podstata je v nekompetentních MO (minimálně poslední 3), politické reprezentaci (BBV Parlamentu), neustálého ovlivňování dění v AČR každým kdo má především modrou knížku, obsazením vysokých funkcí na MO nekompetentními kamarády politiků, hejno poradců MO kteří neumí často poradit ani sobě.
To není v generálech. Ten systém nefunguje zásadním způsobem především již od MO.  MO by měl odstoupit jako první.  Otázka je ale kdo na MO. Kandidáti jsou a velmi vhodní. Například si dovade představit, jaký chaos by zavládl při jmenování gen. vv. J. Šedivého.  A teny by jistě obsadil hlavní pozice lidmi kteří jsou daleko od korupce, nikdy v korupci nebylo jejich jméno, jsou zásadoví ale ke všem stejně. Vždyxcky se najde nějaká "kostra". Pokud je sama, lehce se jí zbavíme. Horší je zbavit se celého hřbitova. 
 
Zdeněk  Mach
 

David Gore
Offline
Členem od: 29.11.2009
Máte pravdu

Máte pravdu, ale nikdy se nestane, aby došlo k tak obrovské výměně lidí v resortu MO, o jaké píšete a jakou si asi všichni vojáci přejí. Za pár let vstoupí do vysoké politiky skupina lidí, která na vojně ani být nemohla, protože ZVS byla zrušena, takže bude to ještě horší ? Asi by se musel stát zázrak, aby nějaká politická strana navrhla generála Šedivého ministrem obrany a otázkou je, jak dalece by byl politicky svázán až by mu jeho čest velela jít pryč od takového svinstva.

mazut
Offline
Členem od: 07.10.2009
Bzzzz

Na tu vyrážku stačí jenom nešpinit si ruce s někým kdo mlží. Dost takovýmhle debatám. Natřel jste to nejen mě, ale celému "ufňukanému" webu.

Zdeněk
Offline
Členem od: 18.12.2009
Ale ne

Opravdu tento názor nemám.   Vy jste můj názor asi nečetl celý. Zaměřil jste se pouze na Vaši osobu. Top je chyba.

J.A.
Offline
Členem od: 12.11.2009
Přesně s Vámi souhlasím. Já

Přesně s Vámi souhlasím. Já jsem několikrát poukazoval na hrubé nedostatky co se týče služby SAR na stanovišti v Přerově od 1.10.2008 kdy tuto službu převzala 24.zDL ve Kbelích a nejen na nedostaky v dodržování leteckých předpisů, základních řádů a vůbec zákonů u celé této základny. Mám spoustu důkazů, že někteří velitelé této základny si se zákony a předpisy nedělají těžkou hlavu. Hlavně že nám to tady funguje a penízky jedou do kapsy. A kdo není spokojený a loajální s velením, ať táhne. Takže moje funkční místo bylo zrušeno, přestože pan ministr obrany prohlásil, že piloti se propouštět nebudou a restrikce v armádě přišly tomuto velení velmi vhod, jak se zbavit lidí, kteří se nemohou smířit s něčím, co se příčí nejen zdravému rozumu, ale i zákonu 221 a základním řádům. Tahle povinnost upozornit své nadřízené na dané nedostatky vyplývá přímo ze zákona 221. jenže z téhož zákona vyplývá povinnost mých nadřízených tuto situaci řešit. Bohužel velení se s daným problémem vypořádalo po svém. Od Nového roku jsem nezaměstnaný. Jenže jsem nedávno onemocněl a  moji skoro bývalí veletelé na mne stále myslí a tak se u mne doma střídá jedna kontrola na dodržování nemocenské za druhou. Nikdo z mých přátel se v cvilním sektoru s tak přehnanou aktivitou kontolních orgánů nikdy nesetkal. Kéž by tito lidé svoji aktivitu věnovali problémům na které jsem poukazoval. Zcela určitě by to přispělo k řešení už tak napjaté situace, která vznikla po začlenění letky LZS a SAR z Plzně-Líní pod křídla 24.zDL ve Kbelích.
   A co se týče pana generála Tesaříka, mohu jen potvrdit, že než se stal generálem, byl jedním z nás, ale s funkcí a hodností se mění apetit a kdo chce s vlky žíti,  musí s nimi víti. Funkce kazí lidi. Vyzkoušel jsem si to kdysi ve škole na vlastní kůži a dodnes se za to stydím. Toho je i důkazem jeho kontrola z října 2008 na služebně SAR v Přerově. Tehdy nemohl uvěřit tomu, jak se k dané problematice postavila Kbelská zákldna. Řekl doslova, že je vše v rozporu s leteckými předpisy a že takhle sloužit nelze. Seznámil jsem jej osobně s problémy, které je neodkladně nutno řešit. Bohužel nic se nezměnilo. Asi byly jeho připomínky k dané problematice na GŠ smeteny ze stolu. A proč? Podle mého ve vrcholném velení armády je spousta diletantů a prospěchářů, kteří raději mlčí, než by se postavili svým nadřízeným. Pokud tahle situace bude přetrvávat, armáda bude i nadále dojnou krávou pro politické strany jako je tomu nyní. Hold volby se blíží a kasička ODS zeje prázdnotou. Na tohle se opravdu nemohu koukat. A asi pan generál Picek věděl, proč vynaložit veškeré síly na to, aby mi znemožnil osobní pohovor přímo u pana ministra. Stěžovat si na své nadřízené se nevyplácí.

J.A.
Offline
Členem od: 12.11.2009
Už se ani nedivím tomu, že se

Už se ani nedivím tomu, že se armáda zbavuje lidí, kteří dovedou přemýšlet, mají svoji čest a kteří poukazují na špatné kroky v rezortu a nemohou se smířit se současnou situací třeba jako pan Lexa a další.
Myslím si, že současná politická situace si ve velení armády žádá zcela úplně jiné lidi. Lidi, kteří se zaprodají kterékoliv polické straně, která momentálně vládne rezortu. Třeba i za cenu generálských výložek a tím, tedy pokud se tedy nepletu i doživotnímu generálskému platu. Potřebuje lidi, kteří dají přednost svému blahu, nad blahem a potřebám veřejnosti. Tato situace zcela svědčí lidem s bohatýma zkušenostma z předlistopadové armády. Tihle lidé,  kdyby přišlo na nejhorší, by byli schopni prodat i vlastní matku, jen aby se měli dobře.

horskejvlk
Offline
Členem od: 18.12.2009
kdo chce s vlky...

Zdravím tě J.A. Je-li pravda o gen. Tesaříkovy, že platí pravidlo kdo chce s vlky žíti musí s nimi víti je to smutné a nebo je v tom Česťa nevině a těch generálů máme takovou přesilu... nicméně velitelem SAR byl vynikající velitel Bury kdyby byl on generálem kdo ví jak by se změnil ? ale podle pracovní atmosféry na SAR tam měly kluci co se týče mezilidských vztahů pohodu což byla jistě i zásluha férového velitele (né jak u základny) a navíc a to bych zdůraznil jste tam měly výkoného praporčíka - pěknou kočku, tu jsme Vám záviděly :-)  už to byl důvod aby vás zrušily :-)

Kikin
Offline
Členem od: 23.06.2009
Ne vždy to byl med u SARu

Přesto nás hnal dopředu pocit z dobře vykonané práce, to byl motor jednotky. Udělat to co nejlépe. Nikoli odsedět to co nejdéle, jak si leckdo na základně přeložil po svém. Myslím, že pan Bury dal jednotce smysl a dokázal rozlétat kluky tak jak nikde jinde. Zpevnil nám páteř a udělal z nás kolektiv s velkým K. S velkýma základnama nesrovnatelné. U nás na SARu se létalo ponejvíce ve ztížených, záchrany v noci z neznámého terénu a taky jsme všichni bez vyjímek dolétali první třídy. Což byl unikát. Všichni kapitáni první třída a plně rozlétaní za minim a ztížených včetně záchran. To naznačuje jak se makalo a že to na rozdíl od velkých molochů jde. Machovo, že nejsme piloti a podobné radši nezmiňuji. Nikdo na základně, ale moc neprotestoval, spíše byli přizvukovači. Mnoho mladších ani nevědělo co papouškuje, ale bylo to oficiální mínění Brauna a Dědocha, tak proč ne?  Se zařazením pod zakladnu to šlo všechno okamžitě do kytek. Podle hesla rozlétaný pilot konkurence veliká, se celý výcvik zastavil. Možná proto aby nás mohl někdo cíleně shazovat. Neřešení závad na sokolu základnou bylo typické a co jsme si nevybavili to jsme neměli. Alespoň byl důvod tam nacpat 171Š. Nevím, pocit trpkosti zůstává a asi jen tak nezmizí. Přesto jde o nesrovnatelnou efektivitu výcviku na jakou základna v té době nebyla absolutně zvyklá. Možná teď pod tlakem Afghánistánu se to trochu srovnalo. Ale upřímně pochybuji. Nakonec se povedly i záchrany lidského života v noci a to byla veliká odměna za absolvovaný výcvik a vzpruha na neshody se základnou. Malý flastříček, než nás zrušili úplně. Mezilidské vztahy byly relativně v pohodě. Ke konci se bohužel množily neshody díky tlaku, pod který jsme se dostali a vyvrcholily poslední rok, na který asi nikdy nezapomenu. To co se s námi dělo a postoje Brauna a Dědocha, také i velitele letectva gen. Minaříka, byly frustrující a práci mi zcela znechutily. Do dnes nelituji, že jsem pryč a létání mi příliš nechybí. Vždy jsem se tohoto kroku bál, ale znechucení bylo tak veliké, že jsem to přešel téměř s radostí.

horskejvlk
Offline
Členem od: 18.12.2009
Kikine lžeš !

Kikine lžeš, létaní ti chybí , Musí, sakra vždt´je to krásná "droga". lepší musí být snad jen létat na "rychlých" . Létání by oželil snad jen Mach teda myslím našeho Josefa Macha ,tomu by stačila flaška dobrýho końaku na posedu s flintou a 12-terák na obzoru :-)

plev
Offline
Členem od: 02.11.2009
Ale Kikin nelže. Pouze z něj

Ale Kikin nelže. Pouze z něj mluví ryzí zkušenost. Létání je v prvé řadě tvrdá dřina-a ještě tvrdší pokud se dělá na 100%. Let. výcvik v Přerově za Brauna byl typicky alibistický.Raději nelétat pokud by něco hrozilo.A ve výkazech nahoru a pro tisk?-tužka přece snese všechno. Jinak záleží na tom, co už máš nalétané. Nejenom kolik hodin, ale jaká cvičení a co jsi tomu musel obětovat. Mnoho zkušeností je také vykoupeno pořádným čůrkem potu v járku a zacvakáním svěrače. To k "vojenskému" létání patří. Aby  zásah za něco stál, tak praktický výcvik "musí" být vždy na hraně! Jsem přesvědčený, že u SARu na W-3A Sokol v Přerově jsme dokázali, že to jde. A možná proto jsme také museli skončit. Expertem v podrývání a házení klacků pod nohy byl také spodina a hnůj jménem Mach (přerovský). Toho jsi vystihl excelentně. Horskejvlku, létání není jenom o létání ale také o tom co je okolo. U poctivého voj. létání vždy platilo, že jsi jednou nohou v hrobě a druhou v kriminále. Na to, ale musíš cítit v zádech podporu a zastání nadřízených. Já jsem to naposledy cítil za gen.Klími. Nevím kolik toho už máš za sebou, ale tvůj růžový náhled mi připadá tak letecky-školní. Soráč. Po samotném létání mi smutno není. Je to také proto za jakých podmínek jsme museli skončit. Je mi líto té poctivé práce, obrovsky vynaloženého úsilí všech zúčastněných a zkušeností, které, včetně vynaložených prostředků za obrovský peníz dańového poplatníka, vyšly bez náhrady vniveč. Přeji ti jenom hladká přistání.

horskejvlk
Offline
Členem od: 18.12.2009
Realita je smutná.

Ano, ano "pleve" létání jsi popsal skvěle - kdepak, Pan Pilot se v Tobě nezapře.

Kikin
Offline
Členem od: 23.06.2009
Vzpomenu si, ale nebolí to.

Bolí úplně jiné věci, což je zajímavé, ale to čeho jsem se v životě hodně bál, tedy konec létání, kupodivu nebolí. Sám jsem se divil a před pěti lety bych nevěřil. Strávil jsem na palubě přez 2500 hodin a musím konstatovat, že všechno má svůj konec a každý z nás jednou skončí. Možná to tak bylo lepší, alespoň se netrápím..:))) 

Zdeněk
Offline
Členem od: 18.12.2009
Uff....

Kurňa, už jsem se lekl, že jsem to já.
 
Zdeněk  Mach

horskejvlk
Offline
Členem od: 18.12.2009
malá náhoda :-)

Kdepak náčelníku, máte skoro jmenovce na naší základně v Přerově - vášnivý nimrod :-)